دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از اجرای طرح ویژه مبارزه با منکرات و شبیخون فرهنگی غرب در کرمان خبر داد و گفت:در این رابطه 95نفر دستگیر شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در تشریح جزئیات این خبر افزود: در این رابطه تا کنون تعداد بیش از 19 هزار (19هزار 613) اقلام ضد فرهنگی شامل سی دی ،فلاش و کاست از بازرسی اماکن متهمین یا از ید آنان کشف و توقیف گردیده است .

این مقام قضائی اظهارکرد:از زمان اجرای این طرح تا کنون 95 نفر از افرادی که مبادرت به تهیه ،توزیع و فروش اقلام ضد فرهنگی حاوی مضامین مبتذل و مستهجن از قبیل سی دی ، نوار کاست ،فلاش ،مموری به صورت گسترده در سطح استان می نمودند با احکام قضائی در حین ارتکاب جرم دستگیر و جهت اعمال قانون به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی گردیده اند .

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به عینیت یافتن بحث تهاجم و شبیخون فرهنگی و علیه باورها و اعتقادات دینی و فرهنگی ما مقابله با مظاهر و پیاده نظام این جبهه بایستی در دستور کار همه دلسوزان انقلاب اسلامی قرار گرفته و این دادستانی نیز تمامی تلاش خود را در این عرصه بکار خواهد گرفت .

انتهای پیام/ی

دستگیری 95 نفر در رابطه با تهیه و توزیع اقلام تهاجم فرهنگی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.