دادستان عمومي وانقلاب شهرستان بافت از كشف 28 بسته مواد مخدر از نوع ترياك به وزن 287کیلوگرم از داخل یک دستگاه خودروی 405 خبر داد .

کشف 28بسته تریاک به وزن 287کیلوگرم در بافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   خدابخش روح الامينی گفت :طی یکسری اقدامات پلیسی از سوی مأمورين پليس مبارزه با مواد مخدر بافت مشخص شد قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند.

وی ادامه داد:بلافاصله بادستور مقام قضائی،پلیس اقدام به ايجاد تور ايست و بازرسی نامحسوس در محور جاده فرعی اسفندقه به سمت بافت می نماید،که در نهایت طی یک تعقيب و گريز،خودروی حامل مواد مخدر متوقف شد.

وي بااشاره به اينكه قاچاقچيان به طرز ماهرانه ای اقدام به جاسازی مواد مخدر نموده بودند،گفت: پس از بازرسی خودری پژو 405 بيست و هشت كيسه مواد مخدر ترياك به وزن دويست و هشتاد و هفت كيلو و شصت و نه گرم كشف شد.

اين مقام قضائی در ادامه با اعلام اين كه قاچاقچيان قصد انتقال محموله را از شهرستان های جنوبی به مركز كشور را داشتند؛ عنوان كرد: پرونده جهت تحقيقات تكميلی برای شناسايی و دستگيری عوامل به شعبه بازپرسی ارجاع گرديده است.

انتهای پیام/ح

پژو کوچک 287کیلو مواد در خود داشت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار