رئیس سازمان زندانهای کشور در بم :

جمعیت کیفری زندان ها کاهش می یابد

رییس سازمان زندان های کشور در بازدید سرزده از زندان بم گفت:کاهش جمعیت کیفری و اشتغال زندانیان پس از آزادی دوهدف عمده این سازمان است.

جمعیت کیفری زندان ها کاهش می یابدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اصغر جهانگیر امروز در بازدید سرزده  از زندان بم، گفت: هدف کلیه کشورها و حاکمیت های سیاسی خصوصاً قوه قضائیه براین امر متمرکز شده است تا آن جایی که امکان دارد در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان به هرطریقی خصوصاً طُرُق قانونی تلاش شود تا از این جهت هم در کاهش هزینه ها و صرفه جویی اقدام موثری صورت پذیرد و هم از گسترش زندان و تعداد زندانیان جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: نهایتاً این که از بزه های مرتبط با زندان وزندانیان و پیشگیری از عوارض و مشکلاتی که ناشی از تبعات زندانی شدن فرد برای وی و خانواده واقع می شود، اقدام موثری صورت پذیرد.

جهانگیر در این بازدید اظهار کرد: دراین راستا در کشور ما نیز تلاش فراوانی چه از لحاظ برون سازمانی، از سوی قوه مقننه در امر قانون گذاری و چه از سوی قوه مجریه مانند تلاش در جهت ایجاد اشتغال و مبارزه با عارضه شوم مواد مخدر و همچنین از سوی قوه قضائیه با ایجاد زمینه های مختلف، اقدامات چشمگیری صورت پذیرفته است.

در این بازدید از قسمت های سالن ملاقات ، آسایشگاه وظیفه ها، اندرزگاه بانوان و سایر قسمت های زندان بم بازدیدو به مشکلات مددجویان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ح

کاهش جمعیت کیفری زندان ها هدف سازمان زندانها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار