نمازگزاران جمعه استان کرمان؛

خروش فریادهای مرگ برامریکا در محکومیت جنایات میانمار

با پایان یافتن مراسم نمازجمعه این هفته در سراسر استان کرمان ، مردم همیشه در صحنه شمال و جنوب استان کرمان با برگزاری راهپیمایی های خودجوش ومردمی جنایات شبه نظامیان در میانمار علیه مسلمین این کشور را محکوم کردند.

خروش فریادهای مرگ برامریکا در محکومیت جنایات میانماربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  نمازگزاران کرمانی  بعد از فریضه نمازجمعه به شکل خودجوش به راهپیمایی پرداخته وکشته شدن مسلمانان میانمار را محکوم کردند.

مردم نمازگزار کرمان با سردادن شعار مرگ برآمریکا این کشوراستکباری را عامل همه این قتل عام ها دانسته وخواهان محکومیت این فجایع توسط نهادهای حقوق بشری جهان شدند.

همچنین در دیگر شهرهای جنوبی استان نظیر جیرفت وکهنوج، عنبرآباد وقلعه گنج نیز مردم با سردادن شعار مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل و الله اکبر جنایت های رخ داده علیه مسلمانان میانمار را محکوم کردند.

در هفته های اخیر بر اثر حمله ارتش و بودایی های افراطی به مسلمانان روهینگیایی در این کشور، بیش یکهزار نفر کشته شده اند.


این حمله از سوم شهریور پس از حمله گروهی مسلح به پایگاه های ارتش و مراکز پلیس میانمار در راخین آغاز و منجر به حمله گسترده نیروهای دولتی به مسلمانان شد.


منابع خبری گفته اند، در این مدت بیش از 60 هزار خانه متعلق به مسلمانان روهینگیا توسط نیروهای دولتی میانمار و بودایی های تندرو به آتش کشیده شده است.

انتهای پیام/ح

خروش فریادهای مردم کرمان برای جنایات علیه مسلمین میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار