به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنرمند چینی «لوی بولین» با نام مستعار «مرد نامرئی» و عکاس مشهور «آنی لیبوویتز» تیمی برای دو کمپین تبلیغاتی برند پوشاک لوکس «Moncler» تشکیل داده اند. با ترکیب علاقه بولین به نقاشی توهمی بدن و چشمان فوق العاده فتوگرافیک لیبوویتز، آنها تصاویری تولید کرده اند که بسیار جذاب و سورئال به نظر میرسد.
بولین در هر عکس لباسی از این برند بر تن کرده، اما تقریبا هیچ تفاوتی بین آنچه او پوشیده با محیط اطرافش وجود ندارد. درواقع او و محیط اطراف یکی شده اند. کمپین اول با مناظر تابستانی ماههای گرم و هم چنین میان کتابها میبینید و در کمپین دوم این دو هنرمند به یخچالهای ایسلند و مناظر وسیع سفید و خاکستری سفر کرده اند. اغلب تنها خطوط محیط بیرونی بدن او قابل مشاهده است که این تصاویر را علاوه بر تبلیغات به یک پازل بصری تبدیل میکند.
منبع:برترین ها
انتهای پیام/