مدیر عامل ستاد رسیدگی به امور دیه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 73 مددجوی جرایم غیر عمد از زندان های استان کرمان آزاد شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حجت الله موسوی قوام ، مدیر عامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان گفت: این تعداد زندانی با مبلغ 19 میلیارد و 354 میلیون ریال از زندان های استان کرمان آزاد شدند.
وی افزود: از این تعداد زندانی 45 نفر کمکهای مردمی ، 13 نفر دیه کشور ، 2 نفر تسهیلات بانکی ، 6 نفر صندوق تامین خسارت و 7 نفر بدون پرداخت وجه از زندان آزاد شدند.
وی با اشاره به اینکه همچنان نفقه و مهریه بالاترین جرایم زندانیان جرایم غیر عمد در استان کرمان است، تصریح کرد: در حال حاضر 166 نفر بدهکار مهریه ، 9 نفر نفقه ، 116 نفر بدهکار مالی و مابقی بدهکاردیه هستندکه در زندان های استان به سر می برند.
مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر 304 زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان به سر می برند گفت: برای آزادی این تعداد زندانی اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان نیازاست.
موسوی قوام با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 23 جشن گلریزان در استان برگزارشده و تعهد خیرین23 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است ؛ گفت: 40 درصد این تعهد جذب شده است.
انتهای پیام/ی

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار