کرمان؛

آزادی 23 مددجوی جرایم غیر عمد از زندان های کرمان

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: طی سه ماهه نخست امسال 23 زندانی جرایم غیر عمد از زندان های این استان آزاد شده اند.

آزادی 23 مددجوی جرایم غیر عمد از زندان های کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید حجت الله موسوی قوام ، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان ، با اشاره به اینکه این تعداد زندانی با مبلغ بیش از 8 میلیارد و 750 میلیون ریال از زندان های این استان آزاد شده اند، گفت: این تعداد زندانی از محل کمک های مردمی ، ستاد دیه کشور، بانک ها و ستاد دیه استان کرمان آزاد شده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 296 زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان کرمان به سر می برند ، افزود: از این تعداد 158 نفر محکومین به مهریه و نفقه و مابقی بدهکار دیه و مالی هستند.

موسوی قوام با بیان اینکه بالاترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیر عمد مربوط به زندان کرمان و کمترین مربوط به زندان منوجان است؛ تصریح کرد :16 درصد از این تعداد زندانی مربوط به سال 93 و 94 و مابقی ورودی سال های 95 و 96 است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 296 زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان کرمان به سر می برند، گفت: برای آزادی این تعداد 10 میلیارد تومان نیاز است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه طی مدت یادشده 18 جشن گلریزان در استان کرمان برگزارشده است، افزود: 23 میلیارد و 380 میلیون ریال تعهد خیرین بوده که از این میزان 25 درصدتاکنون وصول شده و مابقی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار