مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت:بانک مرکزی طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج را از ابتدای مردادماه تا پایان شهریورماه در دست اجرا دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی اصغر نادری، مدیر شعب بانک مسکن خوزستان بیان داشت: بانک مرکزی با هدف کاهش صف دریافت کنندگان وام ازدواج، طرح ضربتی پرداخت این وام را از ابتدای مردادماه تا پایان شهریورماه در دست اجرا دارد. با اجرای این طرح تعداد افراد در صف به حداقل ممکن کاهش می یابد.

نادری افزود: با یک برنامه ریزی دقیق و هماهنگی تمام شعب استان، طرح ضربتی پرداخت وام با سرعت در همه شعب استان آغاز شد و در مدت اعلام طرح موفق شدیم؛ تسهیلات درخواستی بسیاری از افرادی که پیش از این برای دریافت وام قرض الحسنه ازدواج خود ثبت نام کرده بودند را پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: براساس تاکید بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ازدواج با اولویت مناطق محروم و افرادی که زمان بیشتری را در صف انتظار سپری کردند، انجام شد.

مدیر شعب بانک مسکن  خوزستان گفت: در همین مدت کوتاه، بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج خود را از شعب مختلف بانک مسکن در استان خوزستان دریافت کرده‌اند.

نادری با اعلام آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات ازدواج به کلیه متقاضیانی که پرونده خود را تا پایان شهریورماه تکمیل کنند، بیان داشت: روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان در این مدت از سوی این مدیریت رصد شده به گونه ای که داده های ما نشان می دهد که رضایت خوبی از سوی مراجعه کنندگان وجود داشته و آنها در سریع ترین زمان ممکن تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: آن دسته از متقاضیانی که پیامک دریافت تسهیلات ازدواج برای آن ها ارسال شده است برای تشکیل یا تکمیل پرونده مربوطه در اسرع وقت به شعب تعیین شده مراجعه کرده و از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.