فرماندار شهرضا گفت: برای تکمیل 70 درصد باقیمانده از پروژه فاضلاب شهری اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی  امروز در جلسه تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های افتتاحی شهرستان در هفته دولت امسال، اظهار داشت: هرساله در هفته دولت، مجموعه خدماتی ارائه می‌شود تا نشان دهیم چه زحماتی برای این منظور کشیده شده است.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی است که در آن دولتمردان به گزارش‌های عملکردی خود بپردازند، افزود: ارائه خدمات تنها منحصر به برگزاری مراسم‌های افتتاحیه و چیدن روبان نیست، در این شهرستان مسؤولانی خدمت می‌کنند که بدون توجه به تعریف‌ها و تخریب‌ها، تنها برای رضای خدا و با روحیه جهادی عمل می‌کنند.

فرماندار شهرضا بیان کرد: اگر بخواهیم خدمات ارائه شده را بر اساس اعتبارات تملک دارایی ارائه کنیم راه به جایی نمی‌بریم اما مسئولان فراتر از آن عملکرد بیشتری ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی شهرستان با حدود 48 درصد تخصیص به حدود 3 میلیارد تومان رسید این در حالی است که در هفته دولت امسال 71 پروژه با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

گلابی اذعان کرد: آغاز عملیات ۶ خطه کردن جاده اصفهان-شهرضا، تکمیل یال دوم بیمارستان امیرالمومنین(ع) و افتتاح ۴ مدرسه از مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته در سال قبل است.

وی با بیان اینکه برای جابجایی تصفیه خانه فاضلاب حدود 170 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، تأکید کرد: برای تکمیل 70 درصد باقیمانده از پروژه فاضلاب شهری اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان نیاز است.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه برای 6 بانده کردن مسیر شهرضا به اصفهان اعتباری بیش از 20 میلیارد نیاز است، گفت: از 120 قنات شهرستان تنها 20 قنات قابل استفاده است و مابقی به دلیل خشکسالی از رده خارج شده پس اعتبارات بیشتری در شهرستان لازم است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شرکت راک سرامیک شهرضا نوسازی و بهسازی شد که سبب بازگشت به کار حدود ۳۰۰ نفر از کارگران این شرکت شد، بیان داشت: با نصب دستگاه‌های جدید و با راه اندازی فاز دوم، زمینه حضور 250 نفر دیگر در این شرکت مهیا می‌شود.

گلابی گفت: تنها منابع مالی هم برای اجرای هر پروژه مطرح نیست، به عنوان نمونه در حدود 18 ماه گذشته تعداد اسناد صادر شده در اداره ثبت اسناد شهرستان از 12 هزار به 27 هزار افزایش یافته و در حوزه سلامت هم بسیاری از خدمات ارائه شده که قابل اندازه‌گیری ریالی نیست.

وی با اشاره به اینکه آمار بیکاری استان 17 درصد است، تأکید کرد: آمار بیکاری در شهرستان 14.2 اعلام شده که حالت واقعی آن در حدود 10 درصد است.

فرماندار شهرضا در پایان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از طریق رسانه‌ها عملکرد دولت را به گوش مردم برسانند، بیان داشت: هدف از این کارها این است که مردم احساس کنند که در طول یک سال کارهای بزرگ و خوبی در شهرستان انجام‌ شده است.

 

انتهای پیام/م

اعتبارات تملک دارایی شهرستان شهرضا به حدود 3 میلیارد تومان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.