دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها و ترویج فرهنگ صلح و سازش در 9ماهه ی گذشته زمینه ازادی بیش از 86 نفر از زندانیان فراهم شد.

86 مددجو با صلح و سازش از زندان زرند آزاد شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند گفت : با راه اندازی کارگروه تیم ویژه صلح و سازش متشکل از اعضای شورای حل اختلاف و مددکاران زندان از ابتدای سال جاری تاکنون با برگزاری 83جلسه بالغ بر 7میلیارد و 322میلیون ریال به علاوه 461سکه تمام بهار آزادی از شکات تخفیف و اخذ رضایت شده است.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم افزود: باید با تقویت اقدامات فرهنگی از بروز برخی از جرائم جلوگیری نماییم.

دادستان زرند اظهار امیدواری کرد : با اجرای برنامه های فرهنگی و تلاش دلسوزانه مسئولان ومعتمدین بتوان از وقوع جرم بیش از پیش کاست.

قویدل انعقاد تفاهم نامه های مختلف بین دستگاههای فرهنگی و اموزشی ،اقدامات ویژه و موثر در بحث تنظیم بازار و کاهش تجمعات کارگری را از دیگر کارهای انجام شده در حوزه پیشگیری بر شمرد و گفت : تعامل و همدلی بین مسئولان در شهرستان زرند مطلوب است.


در ادامه امام جمعه زرند با اشاره به اموزهای قران در پیشگیری از جرم گفت: تا افکار درست نشود رفتار درست نمی شود . لذا تقویت ایمان به خدا در درون هر فرد شکل می گیرد که نقش بسزایی در جامعه ای پاک را دارد .

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند از تلاش دستگاه قضایی این شهرستان در برقراری امنیت و عدالت قدردانی کرد و افزود: شهرستان زرند در ایجاد فضای همدلی، همزبانی و تعامل زبان زد خاص و عام بوده است .


انتهای پیام/س

 

کاهش جمعیت کیفری زندان ها و ترویج فرهنگ صلح و سازش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار