وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: وزارت خارجه می تواند نه به عنوان متصدی بلکه به عنوان عاملی تاثیرگذار در خدمت اقتصاد کشور باشد.

به دنبال تعامل سازنده با مجلس هستیم/وزارت امور خارجه به دنبال عاملی تاثیر گذار می تواند در خدمت اقتصاد باشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه بعد از حضور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با شبکه خبر گفت: در این جلسه توریسم سلامت بررسی شد، همچنین درباه حضور دانشجویان و استادان ایرانی و تبادل آن‌ها با خارج از کشور پرداختیم.

وی در ادامه افزود: بنده در این کمیسیون اعلام کردم که جذب گردشگر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت خارجه محسوب می‌شود و برای این کار ساختار لازم را در دولت دوازدهم تعریف کردیم، همچنین  برنامه‌ریزی‌های مناسبی را ترتیب داده‌ایم که وزارت خارجه نه به عنوان متصدی بلکه به عنوان عاملی تاثیرگذار بتواند در خدمت اقتصاد کشور باشد.

ظریف در ادامه تصریح کرد: همچنین در خصوص ارتباط با همسایگان، اجرای برجام، بدعهدی‌های آمریکا مباحثی مطرح شد، امیدواریم بتوانیم در این دوره و دوره‌های آینده با نمایندگان مجلس به عنوان نماینده آحاد ملت تعامل بیشتر و سازنده‌ای داشته باشیم.

 انتهای پیام/

حضور ظریف در جلسه کمیسیون بهداشت

برچسب ها: مجلس ، ایران ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار