نیروهای مدیریت مبارزه علیه مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت نیمروز در جریان اجرای یک عملیات، موفق به کشف و ضبط یک محموله بزرگ مواد کیمیایی پیش ساز تولید هیروئین شدند.

کشف و ضبط یک محموله بزرگ مواد کیمیایی در نیمروزبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، این محموله بزرگ مواد شامل ۴۸۰۰ لیتر مواد کیمیایی پیش ساز تولید هیروئین از نوع استیک انهایدراید در مرز پل ابریشم در بین دو کانتینر جاسازی شده بود که در گمرک ولایت نیمروز کشف و ضبط شده است.

براساس معلومات منبع این مواد در داخل دو کانتینر و در میان بشکه های کوچک ضد یخ رادیاتور وسایط نقلیه جاسازی و قاچاقبران قصد انتقال آنرا به فابریکه های تولید هیروئین داشتند.

در پیوند با این قضیه کسی دستگیر نشده اما تحقیقات برای دستگیری مالکین آن جریان دارد.

همچین در ولایت سمنگان نیز نیروهای مدیریت مبارزه علیه مواد مخدر در نتیجه تلاشی یک عراده واسطه نوع توربو مقدار ۸۳ کیلوگرام چرس را کشف و ضبط نمودند.

در پیوند به آن دو تن مظنون دستگیر شده و در تحقیقات ابتدایی اعتراف نموده اند که این مقدار چرس را برای فروش به شهر مزار شریف انتقال می دادند.

طبق یک خبر دیگر از میدان هوایی کابل، نیروهای پولیس مبارزه علیه مواد مخدر دو تن قاچاقبر که میخواستند ۱.۱۹۲ کیلوگرام شیشه را از کابل به شهر دبی امارات متحده عربی قاچاق نماید شناسایی و تحت نظارت قرار دادند.

در همین حال یکتن دیگر که قصد داشت ۲۰ کپسول هیروئین بلعیده شده اش را به هندوستان قاچاق نماید نیز از سوی نیروهای این معینیت دستگیر و برای تحقیقات بیشتر تحت نظارت قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.