شهرکرد؛

اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها را بی اثر می‌کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی باعث بی اثر شدن تحریم‌ها می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۳۰ تیر ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تسلیت با ۲۵ شوال سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب شیعه و بنیانگذار فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، به مذاکرات سال‌های اخیر بین ایران با آمریکا و دیگر کشور‌های غربی اشاره کرد و گفت: حفظ عزت کشور باید مهم‌ترین اصل در این مذاکرات باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط و مذاکره با بیگانگان و دیگر کشور‌ها نباید خدشه‌ای به عزت کشور و ملت وارد کند اظهار داشت: مردم ولایی ایران اسلامی، پاسخ تمامی بدعهدی‌های آمریکا به ویژه در قضیه برجام را خواهند داد.

نکونام گفت: پایداری بر اقتصاد مقاومتی سبب جلوگیری از خدشه دار شدن عزت جمهوری اسلامی و باعث بی اثر شدن تحریم‌ها می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه ذی القعده و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: اولین روز این ماه مصادف با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به نام روز دختران نامگذاری شده که نشان دهنده توجه به جایگاه دختران در حکومت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با یادآوری پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی (ره) در تهران گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث احیای نماز عبادی سیاسی جمعه شد.

نکونام در ادامه با بیان برگزاری نخستین یادواره تجلیل از ۴۰ شهید ستاد‌های نماز جمعه استان همزمان با نماز مغرب و عشا در روز پنج شنبه آینده پنجم مرداد در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، از اقشار مردم برای شرکت در این برنامه دعوت کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: این یادواره الگویی برای برگزاری یادواره شهدای نماز جمعه در سطح کشور باشد.

نکونام همچنین از برگزاری بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی از پنجم مردادماه امسال و با حضور سخنرانان و اساتید مطرح کشوری در استان خبر داد و خواستار حضور فعال همه مردم و به ویژه جوانان در این دوره شد.

انتهای پیام/ش

ارتباط و مذاکره با بیگانگان خدشه‌ای به عزت کشور و ملت وارد نکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار