شهرکرد؛

امنیت کشور با فتنه کور تروریست‌ها خدشه‌دار نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: توطئه و فتنه کور تروریست‌ها در تهران، خدشه‌ای به امنیت کشور وارد نکرد.

امنیت کشور با فتنه کور تروریست‌ها خدشه‌دار نمی‌شود
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۱۹ خرداد ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تبریک سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، تأکید آیات قرآن بر ایستادگی در مقابل دشمن را یادآور شد و افزود: شناخت صحیح دشمن و شرایط زمان در تمام مقاطع ضروری است.

وی با بیان برخی برداشت‌های نادرست از صلح امام حسن (ع) اظهار داشت: صلح امام حسن (ع) به همان میزان در بقای اسلام تأثیر داشت که قیام امام حسین (ع) داشت.

نکونام ضمن تأکید بر اینکه مبادا از صلح امام حسن (ع) برداشت رفاه‌طلبانه و دنیامدارانه صورت گیرد تصریح کرد: کشور در شرایط کنونی حق لبخند به دشمن و کوتاه آمدن در برابر خواسته‌های آنان را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی چهارشنبه گذشته در تهران گفت: این توطئه و فتنه کور تروریست‌ها، خدشه‌ای به امنیت کشور وارد نکرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با یادآوری ترور، توطئه و سنگ اندازی‌های فراوان از جمله جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی همراه با جنگ روانی از سوی نظام سلطه و استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این توطئه‌ها به خاطر اتحاد ملت، هیچ‌گونه اثری نداشت و ندارد.

نکونام تأکید کرد: ملت ایران و جریان‌های انقلابی و مومن در کشور امروز نیز همانند ۳۸ سال گذشته و با حفظ روحیه انقلابی و لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری، در برابر تفرقه افکنی و توطئه‌های دشمن ایستادگی و از نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت می‌کند.

گفتنی است: عملیات تروریستی در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) در تهران، از ساعت ۱۰:۱۵ صبح چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ آغاز شد و بعدازظهر همین روز با هلاکت و دستگیری تروریست‌ها پایان یافت.

در این حوادث ۱۷ نفر شهید و ۴۲ نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار