بهای طلای سیاه در بازار انرژی نیویورک کاهش یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی گمانه زنی ها در مورد نشست آتی سازمان کشورهای صادر کننده نفت، اوپک ، و دیگر شرکایش ، بهای نفت روز پنجشنبه در بازار نیویورک کاهش یافت.

بر اساس این گزارش بهای هر بشکه نفت ‏خام سبک و ‏شیرین، وست تگزاس ‏اینترمیدیت ‏‏(WTI) که ‏بیشتر برای ‏قیمت گذاری نفتی ‏که در ‏آمریکا ‏مصرف می شود به ‏کار برده می ‏شود، در پایان معاملات بازار نفتی ‏نیویورک، ‏نایمکس، برای تحویل ‏در ماه ‏اوت با 33 سنت کاهش به 46 ‏دلار و 79 سنت رسید. ‏

در پی اعلام کاهش در ذخایر نفت خام آمریکا که به صورت هفتگی در روز چهارشنبه اعلام شده بود،‌ بهای نفت در این روز به بالاترین میزان از شش هفته پیش تا کنون رسیده بود.

اعضای اوپک و شرکایشان از جمله روسیه قرار است روز شنبه 22 ژوئیه و دوشنبه 24 ژوئیه در مورد توافق کاهش سطح تولید گفتگو کنند.

همچنین به گزارش خبرگزاری رویترز ، در زمان بسته شدن بازار نیویورک، هر بشکه نفت برنت دریای شمال ¬که ‏از آن به عنوان ‏یکی از مهمترین مراجع قیمت گذاری ‏ نفت داد و ستد ‌شده در ‏‏بازارهای بین المللی و پایه ای برای قیمت ‏گذاری دیگر انواع نفت ‏در بازار اروپا ‏استفاده می شود¬ با 39 سنت کاهش، 49 دلار و 31 سنت داد و ستد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار