معاون سیاسی وزیر کشور گفت: به هیچ عنوان از کاندیداتوری شهرداری تهران اعلام انصراف نکرده ام.

انصراف بنده از تصدی شهرداری تهران صحت ندارد/شبهات لایحه جامع نظام انتخابات بزودی برطرف می‌شودعلی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح شدن نامش برای تصدی شهرداری تهران اظهار داشت: برخی از دوستان شورای شهر در این باره با بنده صحبت‌هایی داشتند.

وی با بیان اینکه هیچ گاه مانعی برای پذیرش پیشنهادهایی که در راستای خدمت به مردم بوده برایم وجود نداشته است، افزود: از جلسه امروز شورای شهر اطلاعی ندارم اما اگر این شورا پیشنهادی برای تصدی شهرداری تهران ارائه دهد با آنها در این باره صحبت می‌کنم چراکه پیش از این سابقه فعالیت در شهرداری تهران را داشته‌ام.

احمدی در واکنش به برخی اخبار منتشر شده درباره انصرافش از کاندیداتوری شهرداری تهران ادامه داد: در این باره با بنده صحبتی نشده، مصاحبه‌ای هم نداشته‌ام و به هیچ عنوان انصرافی در کار نبوده است. به نظر می‌رسد برخی افراد با انتشار این خبر بداخلاقی کرده‌اند.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: برخی افراد تصور می‌کنند که باید اینگونه رفتاری از خود نشان دهند به هر حال معتقدم درست نیست برای خدمت به مردم از دروغ استفاده کرد.

وی با اشاره به جزئیات سفر خود به استان خوزستان بیان داشت: در این سفر با فرمانداران استان جلسه‌ای برگزار کردیم و درباره راه‌اندازی خانه احزاب خوزستان هم بحث‌هایی مطرح شد.

احمدی گفت: خانه احزاب در دولت یازدهم با توافق همه جریان‌های سیاسی دارای شناسنامه و پروانه فعالیت خود را آغاز کرد و قرار است در همه استان‌ها خانه احزاب راه اندازی شود.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: در جلساتی که با فرمانداران خوزستان برگزار شد در جمع احزاب خوزستان حاضر شدم و درباره نقش احزاب در کشور و وظیفه دولت در قبال آنها اظهار نظر کردم نهایتا هم مقرر شد احزاب خوزستان با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه را تعیین کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار