سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران درباره پاسخ به اسرائیل گفت: اقدام اسرائیل در تجاوز به امنیت و حاکمیت ایران حتما بدون پاسخ نمی‌ماند.

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران در مورد رایزنی‌های اخیر خود با وزرای خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس و تاکید او در این گفتگو‌های تلفنی مبنی بر حق ایران جهت تنبیه اسرائیل در پی ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اظهار کرد: به طور کلی عرض می‌کنم که سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دارای یکسری اصول و مبنا‌هایی است که تغییرناپذیر است و در همه دولت‌ها اجرا می‌شود و ان‌شاءالله در دولت چهاردهم نیز با توان بیشتری اجرا خواهد شد.

او با تاکید بر این موضوع که «این اصول و مبنا‌ها با هماهنگی‌های بیشتری در تعامل با نهاد‌های مربوطه از جمله مجلس پیگیری و اجرا خواهد شد»، گفت: دولت چهاردهم دوگانه‌سازی و قطبی‌سازی که غربی‌ها می‌خواهند در کشور ایجاد کنند و این طور نشان دهند که بین دولت و حاکمیت دوگانگی وجود دارد، از بین برده است. دکتر پزشکیان با صحبت‌ها و سخنرانی‌های خود بر این موضوع تاکید داشتند و در همین چارچوب دولت وفاق ملی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کردند و اقدام مجلس نیز در دادن رای اعتماد به همه وزرا در همین چارچوب بود و در واقع مجلس نیز پاسخ مثبتی را به این ایده دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار