معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات ویژه زائرین اصلی و ذخیره تا 31تیر خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام قطعی عتبات دانشگاهیان تا 31 تیرماه محمد زارع  معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   گفت: زائران اصلی و ذخیره عتبات دانشگاهیان تا پایان روز شنبه ۳۱تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع عتبات در صفحه اصلی سایت لبیک به نشانی samane.labbayk.irنسبت به نهایی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: عدم مراجعه زائران در موعد مقرر به سایت به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و از میان دانشگاهیانی که در قرعه کشی انتخاب نشدند، فراخوان خواهد شد.

زارع گفت: جدول قیمت عتبات دانشگاهیان به تفکیک هر استان در حال آماده سازی است که به زودی بعد از اعلام نهایی از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائران می رسد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مطرح کرد: هفدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از ۱۵مرداد ماه آغاز می شود و تا آبان ماه سال ۹۶ ادامه خواهد داشت و در این مدت بیش از 14 هزار نفر از دانشگاهیان کشور راهی عتبات عالیات می شوند.

انتهای پیام/

اعلام زمان آغاز هفدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار