جمعی ازکارگران شرکت صنایع آذرآب اراک به پرداخت نشدن حقوق از سوی کارفرما اعتراض کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  جمعی از کارگران شرکت صنایع آذرآب اراک به پرداخت نشدن حقوق وانجام نشدن تعهدات از سوی کارفرما اعتراض کردند.

اعتراض کارگران آذرآب اراک


این درحالی است که در تاریخ ۲۹ خردادماه امسال حمیدرضا حاجی‌پور رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از پرداخت باقیمانده معوقات کارگران آذرآب اراک با نخستین دریافتی این شرکت خبرداد.

اعتراض کارگران آذرآب اراک +  تصاویر

حاجی‌پور گفت: بخشی از معوقات کارگری مجموعه آذرآب اراک پرداخت شده و در صحبت با معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی قرارشد با نخستین دریافتی از پالایشگاه اصفهان یا قرارداد‌های دیگرشرکت معوقات باقیمانده کارگران هم پرداخت شود.

اعتراض کارگران آذرآب اراک +  تصاویر

وی اضافه کرد: در جلسه‌ای با حضورمعاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران و نماینده کارگران آذرآب، مسائل و مشکلات این مجموعه مطرح شد و سوء تفاهم‌های بین کارگران و مدیران برطرف شد و مقرر شد چه کارگران و چه مدیران برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: شرکت آذرآب چند پروژه خوب داردو قراردادی هم به‌تازگی با پالایشگاه اصفهان بسته و قرار بر این است که از محل پیش‌پرداخت‌هایی که از این قرارداد‌ها حاصل می‌شود معوقات کارگران این مجموعه هم پرداخت شود.

وی با اشاره به توانمندی‌های این شرکت و ساخت انواع تجهیزات، بویلر‌ها، ظروف تحت فشار، رآکتور‌ها و مبدل‌های حرارتی افزود: شرکت آذرآب در حد شرکت‌های بین المللی است و قادر است تجهیزاتی را که قبل از این از خارج وارد می‌کردیم در داخل ساخته شود.

اواخر اردیبهشت ماه امسال هم جمعی از کارگران کارخانه آذر آب در اعتراض به دریافت نکردن ۳ ماه دستمزد خود، دست از کار کشیده و در میدان صنعت اراک تجمع کردند.

صنایع آذرآب جزء پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تا کنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

انتهای پیام/ ج

اعتراض کارگران آذرآب به عمل نکردن پیمانکار به تعهداتش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
اینا که باز اعتراض کردن دیروز.حقوق شون پرداخت نشد؟