ساخت و انتقال بلند ترین برج یک تکه جداسازی گاز متان از شرکت آذر آب اراک به پتروشیمی بوشهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بلند ترین برج جداسازی گاز متان که به صورت کامل در شرکت آذر آب اراک طراحی و ساخته شده بود روانه پتروشیمی بوشهر شد.

یوسفی طراح این برج گفت: این برج به دلیل یک تکه بودن ، دقت آفرینی در حد بسیار مطلوب در اینترنال(قسمت داخلی) و صرفه جویی زمانی در نصب و راه اندازی نهایی در پتروشیمی بوشهر را به دنبال دارد. 

وی افزود : این برج 200 تنی با 42 متر طول و 3600 میلیمتر قطر به مدت یکسال در شرکت آذر آب طراحی و ساخت شده که در پتروشیمی بوشهر نصب خواهد شد.
جعفری مدیر طراحی شرکت آذرآب افزود : این برج یکی از منحصر به فرد ترین تجهیزات نفتی و گاز کشور است که در کنار سایر تجهیزات پتروشیمی پالایشگاهی و نیروگاهی بصورت کامل در شرکت آذرآب طراحی و ساخته شده است.


وی با بیان اینکه تکیه گاه برج به شکل مخروطی می باشد افزود: این محموله با ارتفاع تقریبی دو متر کوتاهتر ، از زمره بارهای ترافیکی خارج شده و نیاز به باز کردن پل های هوایی و دکل های برق و علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر 4 استان را ندارد.

صنايع آذرآب جزء پيشروان ساخت تجهيزات پروژه‌هاي پتروشيمي، پالايشگاههاي نفت و گاز و سازنده بخش هاي مختلف كارخانجات سيمان و نيروگاه هاي برق در کشور است.

انتهای پیام/ ف
برچسب ها: اراک ، برج ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.