فرماندار ویژه لارستان از کشف ۵۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در سه ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان گفت: پارسال با تلاش مأمورین فرماندهی انتظامی لارستان، بیش از ۷ تن مواد مخدر در منطقه لارستان کشف و ضبط شد.


وی افزود: این کشفیات شامل تریاک، هروئین، حشیش، شیشه، کراک، شیره بوده است و در این خصوص بیش از ۳۹۰ نفر دستگیر و تعداد ۱۳۱ خودرو سبک و سنگین توقیف و تحویل مقامات قضایی شد.


حسنی ادامه داد: در سه ماه نخست امسال هم مقدار ۵۴۵ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم که در این خصوص نیز تعداد ۹۶ نفر دستگیر و بیش از ۱۹ خودرو سبک و سنگین نیز توقیف گردیده است.


وی بیان کرد: آمار کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد کاهش یافته است.


حسنی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳ مورد بلع انباری و تعداد ۱۲۰۰ عدد قرص متادون در چند مرحله از مسافرانی که قصد مسافرت به کشور امارات متحده عربی را داشتند، توسط پلیس فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی لارستان کشف و ضبط شده است.


وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی بیشتر برای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و مواد روان‌گردان، اظهار داشت: باید همه افراد جامعه در بحث اعتیاد حساس و به دنبال ریشه‌کنی اعتیاد باشیم.


فرماندار ویژه لارستان بابیان اینکه مبارزه با اعتیاد نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه است، افزود: مصرف و آشنایی با مواد مخدر از سنین پایین آغاز می‌شود و هراندازه زمینه آشنایی اعضای جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان با مضرات مصرف مواد مخدر فراهم شود، جامعه‌ای سالم‌تر خواهیم داشت.
انتهای پیام/ر

کاهش 60 درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست امسال در لارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار