خبرهای پلیس فارس در روز شنبه 26 فروردین ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شیراز اظهار کرد: ماموران انتظامی یگان امداد در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و كنترل خودرهای عبوری در كمربندی امام خمینی، به یك دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و آن را متوقف كردند.  

 
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 84 كیلوگرم تریاك كشف و یك نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز تصریح كرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان شیراز مطلع شدند شخصی به نام "م-س" در منزل خود مقداری مواد مخدر انبار كرده است.  
 
سرهنگ ملك زاده بیان كرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از آن منزل مقدار 18 كیلو حشیش و یك كیلو و هفتصد گرم تریاك كشف و در این رابطه یك نفر متهم دستگیر شد.  
 
ملك زاده اضافه كرد: در عملیات دیگری نیز ماموران انتظامی، یك دستگاه خودرو وانت پیكان را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی، ‌متوقف و ضمن دستگیری راننده و سرنشین خودرو، در بازرسی از آن ۲۷ کیلو گرم حشیش كشف كردند.  
 
اخاذی از کارگران و تهدید آن ها
فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری یك اخاذ مامورنما خبر داد.  
سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شیراز با بیان اینکه در پی تماس یکی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی مشكوك به عنوان مامور اقدام به تهدید کارگران و اخاذی از آن ها می کند افزود: در بررسی مشخص شد این فرد اخاذ مامورنما است كه با جلوه دادن خود به عنوان مامور، قصد اخاذی از شهروندان را داشته است.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز تصریح كرد: متهم توسط ماموران دستگیر و پس از انتقال به پاسگاه، پس از اقرار به بزه انتسابی با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.  
 
ملك زاده تصریح كرد: در بازسی از متهم یک دستگاه بی سیم خودرویی به همراه دهنی مربوطه، یک رشته دستبند فلزی، یک ثوب لباس کارمندی نیروی انتظامی، یک عدد افشانه دفاع شخصی به مارک پلیس، یک دستگاه شوکربرقی، یك جلد اسلحه کلت کمری، تعداد۴۰ رشته دستبند پلاستیکی یک بار مصرف و تعداد۲۰عدد کارت شناسایی افراد مختلف کشف و ضبط شد.
 
وی اظهار کرد: اخاذ دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار