97 درصد مالیات استان زنجان وصول شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل امور مالیاتی استان  در این جلسه با بیان اینکه پارسال 97 درصد مالیات در استان زنجان وصول شده است گفت : پارسال 32 میلیارد تومان و در 3 ماهه امسال 7 میلیارد تومان بابت ارزش افزوده به صادر کنندگان استان استرداد شده است .

رضوی درباره مبارزه با فرار مالیاتی گفت : پارسال با بررسی 25 پرونده مالیاتی که در مجموع 80 میلیون تومان مالیات پرداخت کرده بودند ؛موفق به صدور 8 میلیارد و 134 میلیون تومان برگ تشخیص متکی به اسناد و مدارک شدیم.

وی با اشاره به اینکه پارسال بیش از 3 هزار و 900 برگه تشخیص شناسایی صادر شده است گفت : برای تسهیل امور پارسال 122 هزار برگ اوراق مالیاتی در محل کسب مودیان ابلاغ شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان اعلام کرد : سهمیه وصول مالیات در 3 ماهه سال 96 نسبت به مدت مشابه پارسال 8 درصد افزایش یافته است.

استاندار هم در این جلسه با ابراز خرسندی از اینکه هرچه از سن نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد سازمان امور مالیاتی نقش موثرتری در حوزه اقتصاد کشور پیدا و ایفا می کند گفت : اداره کشور 80 میلیون جمعیتی هزینه بر است بنابراین مردم باید بدانند که اداره این کشور باید درآمد داشته باشد که یکی از منابع درآمدی آن مالیات است.

درویش امیری با اشاره به اینکه نفت و انرژی یکی از مهمترین و اساسی ترین منابع مالی کشور است افزود : صادرات غیر نفتی، فروش خدمات و مالیات در کشور راه های دیگر درآمدزایی در کشور است.

استاندار به تک محصولی بودن حقوق کارمندان و کارگران و اخذ مالیات قبل از پرداخت حقوق آنان افزود : سایر اقشار نیز باید در تامین درآمد کشور نیز مشارکت جدی داشته باشند.

درویش امیری گفت : در کشور ما همه می توانند در سایه توسعه همه جانبه زندگی توام با آسایش داشته باشد و هر قدر شور از نظر توسعه توانمند باشد در سایه این قدرت ملت می توانند زندگی آرام داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه و پیشرفت نیازمند ثروت ملی هستیم افزود : باید درآمد ملی صرف پیشرفت و تامین زیرسخت های توسعه مملکت شود و منجر به سرمایه گذاری های کلان در کشور شود.

 

انتهای پیام/ن

 

وصول مالیات در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.