مجموعه نیروی انتظامی شهرستان زنجان در قالب اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق محموله ای به ارزش 5میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ پدیده قاچاق کالا در کشور ما ، علاوه بر آثار سوء اقتصادی به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی حائز اهمیت است . امروزه این پدیده علاوه بر اینکه به عنوان یک تهدید جدی بر سر راه تجارت آزاد است هزینه های زیادی نیز بر بدنه اقتصادی کشور تحمیل می کند . قاچاق کالا از یک سو درآمدهای گمرکی و مالیاتی دولت را کاهش می دهد و از طرفی سبب خروج بی حاصل ارز ، فرار گسترده سرمایه ، افزایش بیکاری ، کاهش تولیدات صنعتی داخلی و ... می شود .
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛با اشاره به اینکه این محموله در محور مواصلاتی شهرستان زنجان کشف و ضبط شده است ،گفت : این کالای قاچاق از تعدادی از اتوبوس های مسافربری که به استان های مرکزی می رفتند ،کشف و ضبط شده است .
سرهنگ شیرمحمدی افزود: این کالای قاچاق شامل لوازم الکتریکی و غیربهداشتی ،البسه و لوازم خانگی به ارزش 5میلیارد ریال بوده است.
گفتنی است در سه ماهه امسال بیش از 24هزار ثوب البسه غیرمجاز و بیش از 14هزار لوازم خانگی کشف و ضبط شده است .
انتهای پیام/ش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.