رئیس پلیس مبارزه با مخدر استان از کشف ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مخدر خراسان شمالی گفت : در پی گزارشات واصله مبنی بر اینکه اشخاصی با هویت معلوم اقدام به تهیه ، توزیع و انتقال مواد مخدر با خودروی پراید از استان‌های شمالی به این استان را دارند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد این پلیس قرار گرفت.


وی افزود : با هماهنگی مقام قضایی اکیپی از ماموران این پلیس در ابتدای ورودی استان در روستای رباط قره بیل اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند .


سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه مأموران موفق به رویت خودروی حامل مواد مخدر شدند،اظهار کرد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه خودرو پراید حامل مواد مخدر را متوقف کردند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت : ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود را کشف کردند .


وی با اشاره به اینکه در این رابطه دو متهم دستگیر و خودرو نیز توقیف شد ، گفت : متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل و خودرو نیز راهی پارکینگ ‌شد .


سرهنگ محمد غلامی افزود :مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همیشه در دستور کار ماموران این پلیس قرار دارد و هیچگاه چشمان تیزبین پلیس اجازه جولان را به قاچاقچیان نخواهد داد و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/

کشف  تریاک از یک دستگاه خودرو در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.