یاسوج؛

جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب شهر مارگون

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب شهر مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سیدیعقوب فرجی  ازاجرای طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در شهر مارگون خبر داد و گفت: با همکاری ناظران شرکت آب و فاضلاب استان و کارکنان اداره آب و فاضلاب شهری مارگون این طرح اجرا می شود.

 معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان هدف از اجرای این طرح را جمع‌آوری و ساماندهی انشعاب‌های غیرمجاز و آسیب‌شناسی وضعیت موجود در شهرها و روستاهای اقماری استان دانست و افزود: با توجه به هدر رفت آب از طریق انشعاب‌های غیرمجاز، استفاده غیراصولی آب شرب برای مصارف باغداری و کاشت صیفی‌جات این طرح با جدیت هرچه تمام‌تر در حال انجام است.

وی تاکید کرد: آب شرب شهرهای استان با صرف هزینه‌های بالا و با مشقات فراوان تولید و توزیع می‌شود و استفاده غیرمجاز از این کالای حیاتی به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افت فشار آب، ایجاد نوسان در شبکه توزیع و کمبود و قطعی مکرر آب از اثرات نصب انشعاب غیرمجاز و استفاده غیرمنطقی از آب شرب است.

وی ادامه داد: بخش زیادی از دلایل ایجاد تنش آبی به هدر رفت آب و عدم تمکین برخی شهروندان به قوانین و نحوه استفاده صحیح از آب شرب بر می گردد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.