طی سه ماهه نخست سال جاری در استان سمنان مصرف گاز 18 درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علیرضا شریفی نژاد رئیس شرکت ملی گاز استان سمنان از رشد ۱۸ درصدی مصرف گاز طی سه ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت: طی این مدت ۶۷۸ میلیون مترمکعب گاز مصرف شد.


وی با بیان اینکه مصرف گاز در استان سمنان طی سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۱۸.۷درصدی برخوردار بود، افزود: طی این مدت ۶۷۸ میلیون مترمکعب گاز مصرف شد و این در حالی است که این میزان در مدت مشابه سال قبل که آمارها از عدد ۵۷۱ میلیون متر مکعب حکایت می کردند، بیشتر است البته باید گفت عمده مصرف را بخش نیروگاهی و صنعت شامل می شود.


شریفی نژاد با بیان اینکه ۲۷۱هزار مشترک گاز در استان سمنان وجود دارد، تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۹۷۳ مشترک به تعداد مشترکان افزوده شد و این در حالی است که در سال گذشته تعداد ۹هزار و ۸۵۰ مشترک جدید را در استان شاهد بودیم.


رئیس شرکت ملی گاز استان سمنان تصریح کرد: ۲۴۵هزار و ۲۷ خانوار استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند و از این تعداد ۳۸ هزار و ۶۰۶ خانوار در مناطق روستایی مشترک گاز طبیعی هستند که طی یک سال گذشته برای بهره برداری این خانواده ها از نعمت گاز، ۱۳۵ کیلومتر شامل ۱۷کیلومتر شهری و ۱۱۸کیلومتر روستایی شبکه‌گذاری شد.


انتهای پیام / د


رشد ۱۸درصدی مصرف گاز در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.