بحران کم‌آبی در گرمسار آتش اختلاف بین کشاورزان را شعله‌ور کرده و ورود دستگاه قضا برای هدفمندسازی مصرف آب و حل اختلاف بین کشاورزان به دنبال داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب گرمسار ، با تأکید بر اینکه با مدیران متخلف در حوزه آب برخورد جدی می‌شود، گفت: میزان مصرف آب ورودی به تصفیه خانه گرمسار باید هدفمند شود تا از هدر رفت آب جلوگیری به عمل آید.

وحید محمدی با اشاره به بازدید خود از حریم بستر حبله رود و تصفیه خانه گرمسار در بنه‌کوه به منظور تعیین تکلیف میزان آب ورودی و خروجی به این تصفیه خانه و حل اختلاف کشاورزان این شهرستان بیان کرد: بحران کم‌آبی به شدت گریبان‌گیر کشاورزان گرمسار شده است و مهمترین عامل این اختلاف نبود مدیریت صحیح و هدفمندسازی میزان مصرف آب ورودی به این شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه هدفمندسازی میزان مصرف و مدیریت آب ورودی به گرمسار مانع از هدر رفت آب خواهد شد، تصریح کرد: در شرایط بحران کم آبی و خشکسالی جلوگیری از هدر رفت یک قطره آب هم تاثیر گذار خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب گرمسار یادآورشد: لایروبی استخر ذخیره آب در تصفیه خانه این شهرستان مغفول مانده است به طوری که انباشت رسوب و گل و لای مانع از تحویل آب با کیفیت به مشترکان می‌شود.

محمدی تأکید کرد: مدیرانی که در حوزه آب به هر نحوی تخلف منجر به ترک فعل انجام دهند وقوع جرم برای آنان ثبت و محرز شده و با آنها برخورد قضایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.