مدیر درمان تأمین اجتماعی فارس ازساخت بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان لارستان در هفته آینده خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اکبر امیری مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس از کلنگ‌زنی بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان لارستان در هفته تأمین اجتماعی مصادف با ۲۵ تیرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد.


وی افزود: براساس توافق‌ انجام شده هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با نماینده مردم لارستان در مجلس در سال 91 موافقت ساخت بیمارستان  تأمین اجتماعی اخذ شد.


امیری با اشاره به اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی در لارستان توسط خیرین در حال ساخت است، ادامه داد: درمانگاه‌های داراب و سپیدان تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و یک باب درمانگاه تخصصی نیز در شهرستان نورآباد در حال احداث است که در هفته دولت همزمان با درمانگاه لارستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.


وی با بیان اینکه مجوز تجهیز درمانگاه لارستان اخذ و اعتبارات تامین شده است، بیان کرد: برای نصب و تست دستگاه‌ها نیاز به 20 روز تا یک ماه فرصت است که به محض آماده‌سازی مکان، کار نصب دستگاه‌ها شروع می‌شود.


امیری با اشاره به اینکه مکاتبات لازم برای تأمین نیروی انسانی درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان انجام شده است، اظهار کرد: امید می‌رود در مرداد ماه آزمون منطقه‌ای برای تأمین نیروهای درمانگاه لارستان برگزار شود.


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس تصریح کرد: پس از تأیید نقشه از سوی دانشکده علوم پزشکی لارستان، انتظار می‌رود هماهنگی‌های لازم برای دستگاه‌های اجرایی درون شهرستان مثل شهرداری، دانشکده علوم پزشکی، مسکن و شهرسازی توسط فرماندار ویژه لارستان پیگیری شود.


وی با بیا اینکه وظیفه این سازمان ارائه خدمات درمانی در قالب قراردادهای مختلف است، گفت: در سال 95 در سطح استان فارس بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان پول در بخش درمان هزینه شده که از این مقدار یک هزار میلیارد تومان آن به طرف‌های قرارداد مانند بیمارستان‌های خصوصی و دولتی پرداخت شده است و در حال حاضر 2 میلیون نفر در استان فارس زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.


امیری با بیان اینکه از زمان اجرای طرح تحول سلامت تعرفه پرداختی بیمه شده از 40 درصد به 5 درصد کاهش یافته است، افزود: در 4 سال گذشته 7 درمانگاه تأمین اجتماعی در سطح استان فارس ساخته شده یا در حال ساخت است.
انتهای پیام/ر

کلنگ زنی بیمارستان تأمین اجتماعی در لارستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.