آخرین مهلت اقتصاد و دارایی فارس به دستگاه‌ها برای جذب اوراق اسناد خزانه ۳۱ تیر اعلام شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  بابک دایی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس گفت: تاکنون از ۱۳ دستگاه اجرایی مدارک ۹ دستگاه به بانک ارسال شده و دستگاه‌هایی که در زمینه جذب اوراق اسناد خزانه اقدام نکرده اند تا 31 تیر برای تحویل و تکمیل مدارک مهلت دارند.


وی با تاکید بر استفاده از روش‌های نوین جذب سرمایه از جمله اسناد خزانه اسلامی، افزود: برای جذب حداکثری سرمایه‌ها فرایند جذب اعتبارات اوراق اسناد خزانه تسهیل شده است و دستگاه‌هایی که تاکنون موفق به جذب اسناد خزانه نشده‌اند، باید هر چه سریع‌تر اقدام کنند.


دارایی اظهار داشت: در گذشته برای جذب اوراق اسناد خزانه پس از تهیه و پر کردن برگه‌های مربوطه در استان، باید به فرابورس می‌رفت و در ادامه به خزانه‌داری کل کشور منتقل می‌شد، ولی با تدابیری که جهت آسان‌تر شدن این فرایند اندیشیده شده اکنون هر ماه این کار توسط بانک‌های ملی شهر‌ها انجام می‌شود.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس با بیان اینکه اسناد خزانه بر اساس میزان تخصیص‌ها به‌صورت یک یا دوساله در اختیار دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها قرار خواهد گرفت، افزود: اسناد خزانه یک‌ساله ۱۳ دستگاه استان حدود ۹۰ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۴۳ میلیارد تومان آن به بانک انتقال داده شده و فعلا ۴۷ میلیارد آن باقی مانده است.
انتهای پیام/ر

اقدام دستگاه‌ها برای جذب اسناد خزانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.