1 هزار و 765 میلیارد ریال اعتبار به تملک دارایی فارس اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی سلحشوری معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان فارس با اشاره به اینکه 19 بهمن آخرین مهلت سازمان ها برای جذب اعتبارات است، گفت: 1 هزار و 765 میلیارد ریال اعتبار از سوی اسناد خزانه اسلامی استان اختصاص یافت.

سلحشوری بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه استان فارس با هماهنگی دستگاه های اجرایی و خزانه معین استان، این اعتبار را در قالب دستگاه، طراح، به خزانه و دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده است.

وی با اشاره به سررسید این اسناد توزیع شده در 19 بهمن ماه امسال افزود: دستگاه های اجرایی استان فارس مکلف هستند برای جذب اعتبارات عمرانی در استان فارس، فرم های مربوط را تکمیل و به خزانه معین استان فارس ارسال کنند.

وی اسناد خزانه اسلامی را از روش های نوین برای تامین مالی و اختصاص اعتبار به اجرای طرح های عمرانی دانست و تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه استان فارس نسبت به برگزاری دوره های آموزشی و گردهمایی مدیران مالی، کارشناسان بودجه و ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان فارس و شهرداران فارس با مشارکت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اقدام کرده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.