اصفهان؛

تخصیص ۴۵ درصدی اعتبارات تملک دارایی در گلپایگان

فرماندار گلپایگان گفت:حدود ۴۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی این شهرستان تخصیص پیدا کرده و مابقی آن نیاز به پیگیری دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین فراست در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان اظهار داشت: حدود ۴۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی شهرستان تخصیص پیدا کرده و مابقی آن نیاز به پیگیری دارد.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات پیش روی شورای اسلامی شهرو روستا و ریاست جمهوری افزود: باید با همت و همکاری و همدلی دست به دست هم داده تا انتخابات بی حاشیه ای مانند انتخابات مجلس داشته باشیم.

فراست با اشاره به فرو نشست زمین در بلوار آیت الله محمودی شهر گوگد و احتمال بروز اتفاقات پس از آن بیان داشت: خوشبختانه از خطر بحران گاز با همکاری به موقع اعضای ستاد مدیریت بحران جلوگیری بعمل آمد.

  وی با بیان اینکه احتمال می‌رود افرادی از اعضای ادارات کاندید انتخابات شوراها باشند افزود: روسای ادارات توجه داشته باشند از اموال عمومی در این امر استفاده نشود.

فرماندار گلپایگان در خصوص شیوع آنفولانزای حاد پرندگان اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه علائمی از بروز آنفولانزا در شهرستان مشاهده نشده است و مسئولین باید در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند.

فراست در پایان رفعتی را بعنوان  مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان، مهندس رضا امینی را بعنوان رئیس  اداره راه و شهرسازی و مهندس علیرضا اختری را بعنوان رئیس اداره حمل و نقل جاده ای و راهداری گلپایگان معرفی کرد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار