استاندار فارس از افزایش 117 درصدی اعتبارات استانی سال 96 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد علی افشانی استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس گفت: اعتبارات تملک دارایی استانی در سال آینده نسبت به امسال بیش از 2 برابر افزایش یافته است و لازم است مدیران استان، افزایش اعتبارات ملی و تخصیص اعتبارات از وزارتخانه ها را پیگیری کنند.

افشانی از تخصیص 100 درصدی 176 میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه اسلامی امسال استان خبر داد و افزود: با لایحه پیشنهادی بودجه دولت، فرصتی داریم تا از محل اعتبارات ملی که به‌ صورت اوراق مالی و اسناد خزانه و نقدینگی محتمل در اختیار وزارتخانه‌ها است بهره ببریم.

وی با تاکید بر نظارت مسئولان برای افزایش کیفیت و تسریع اجرای طرح ها ادامه داد: افزایش نظارت ها فساد را کاهش می دهد و باید با ارزیابی عملکرد یک ساله نقاط قوت و ضعف امسال، برای تقویت قوت ها و کاهش ضعف ها در سال آینده برنامه ریزی کنیم.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان خواستار برنامه ریزی دستگاههای اجرایی استان برای سال آینده شد و افزود: باید از همین امروز با تدوین اهداف و راهبرد‌ها برای اجرای طرح های اجرایی سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

استاندار فارس گفت: باوجود کمبودهای منابع، امسال کارنامه قابل قبولی از سوی مدیران استان شاهد بودیم.

افشانی در بخش دیگری از سخنانش عملکرد ستاد مدیریت بحران استان و رسانه ها، مدیران اجرایی، انتظامی و امنیتی استان فارس در بحث سیلاب را قابل تقدریر دانست و گفت: ‌هزار و 500 گروه در استان فعال بودند و اگر اقدامات به‌موقع آنان نبود دامنه مشکلات بسیار وسیع‌تر می‌شد.

استاندار فارس از حل مشکلات پزشک خانواده و اختیاری شدن نظام ارجاع پزشک خانواده در استان خبر داد و تصریح کرد: پزشک خانواده به نفع استان فارس است و اگر حذف می‌شد استان از این ناحیه متضرر می‌شد و من مخالف لغو این طرح بودم و با اختیاری شدن ارجاع مشکل مردم هم برطرف شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار