مدیر گمرک لارستان از صادرات 3 میلیون دلاری کالا از گمرک لارستان به قطر خبر داد.

 گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نوروز بهبودی مدیر اداره گمرک لارستان با اشاره به صادارت با 3میلیون و 326 هزار دلار کالا از گمرک این شهرستان به کشور قطر گفت: در صورت برقراری پرواز های باربری از فرودگاه لارستان می‌توان این میزان از صادرات را تا 10 برابر افزایش داد.

بهبودی افزود: با توجه به برقراری پرواز مستقیم به کشور قطر از فرودگاه بین‌المللی لارستان و حضور بازرگانان این منطقه در کشور قطر، می‌توان با توسعه پروازها با موضوع باربری یا کارگو از این فرصت استفاده کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در طول هفته 15 پرواز به کشور های کویت، قطر، شارجه و به شکل ترانزیتی با سایر کشور های حوزه خلیج فارس از فرودگاه لارستان انجام می‌شود.

بهبودی بیان کرد: پارسال 1 هزار و 449 تن کالا از طریق گمرک لارستان به ارزش 3 میلیون و 326 هزار دلار یا به عبارتی 104 میلیارد و 403 میلیون ریال به کشور قطر صادر شد.

مدیر اداره گمرک لارستان با بیان اینکه این کالاها شامل سیمان سفید، انواع خشکبار، زرشک، فرش‌های ماشینی، آدامس و شیرینی بوده، که از طریق دریایی صادر شده، تصریح کرد: با راه‌اندازی پرواز کارگو و بازاریابی مناسب می توان میزان صادرات بار به مقصد کشور قطر را از 10 برابر میزان موجود افزایش داد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.