لرستان؛

انتظار فرهنگیان ارائه تسهیلات مناسب وقابل قبول توسط بانک‌ها

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان گفت: بانک‌ها باید با رعایت شان و کرامت فرهنگیان، انتظارات و توقعات منطقی آنان را برآورده سازند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دریکوند در دیدار بارئیس اداره امور شعب بانک ملی لرستان، کار معلمی را فرهنگ سازی در اجتماع عنوان کرد وگفت: کار فرهنگی باید با عشق، علاقه و رغبت انجام شود.

وی افزود: باید معلم با آرامش خاطر و بدون دغدغه در کلاس درس حاضر شود و این احساس را داشته باشد که در قبال خدمت به تعلیم و تربیت نسل آینده ساز نیاز‌های اولیه او تامین می‌شود و دیگران قدردان زحمات و تلاش‌های او هستند.

دریکوندگفت:رسالت معلم به نوعی بازتولید انسانی است و باید در زندگی آرامش خاطر داشته باشد تا بتواند نسلی آرام و صبور را تربیت کند.

وی رسالت معلم را ظریف، حساس و ارزشمند خواند و افزود: موسسات مالی و اعتباری و بانک‌ها باید حوزه خدمات رسانی خود به قشر فرهنگی را گسترش دهند و تسهیلات مناسب و کم بهره را به این قشر اختصاص دهند.

دریکوند با اشاره به مطرح شدن برخی از مطالبات فرهنگیان در فضا‌های رسانه‌ای و مجازی گفت:: انتظار فرهنگیان این است که بانک در قبال گردش مالی و ماندگاری حساب آن‌ها در بانک تسهیلات قابل قبولی به آنان ارائه کند.

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان با اشاره به تقاضای فرهنگیان برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه یا کم بهره افزود: بانک‌ها در قبال این سپرده گذاری و افتتاح حساب باید بتوانند توقعات معلم را برآورده کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.