استاندار مازندارن گفت: چارچوب و ساز و كار دقيق، اصولی و عملياتی بسته مردمی كردن اقتصاد با تعامل و مشاركت دستگاه های ذی ربط در استان باید تدوين شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربيع فلاح جلودار در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به اين كه بحث مردمی كردن اقتصاد از محورهای مهم سياست های اقتصاد مقاومتی است، گفت: چارچوب و ساز و كار دقيق، اصولی و عملياتی بسته مردمی كردن اقتصاد با تعامل و مشاركت دستگاه های ذی ربط تدوين شود.

وی با تاكيد بر اين كه بايد زمينه های نقش آفرينی صاحبان حرف، مشاغل، كارآفرينان و واحدهای توليدی در تحقق اين بسته بدرستي ديده شود، افزود: ظرفيت ها و فرصت های مردمی كردن اقتصاد بايد كاملا شناسايی و عملياتی شود.

استاندار با اشاره به اين كه تحقق سياست های اقتصاد مقاومتی صرفا وظيفه قوه مجريه نيست و همه قوا و نهادها بايد در اين راستا نقش موثری داشته باشند، گفت: مباحث مطرح در بسته مردمی كردن اقتصاد بايد به اطلاع اركان اجرايی پيش بينی شده كه داراي نقش فعال در تحقق آن هستند برسد و با توجه به اهميت موضوع و تاكيد مقام معظم رهبری، همه نهادها و زير مجموعه هاي قوا بايد پای كار بيايند.

رييس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، تاكيد كرد: با توجه به زمان پيش رو بايد به سرعت از مباحث نظری عبور نمود و وارد مصاديق اجرايی مباحث سياست هاي اقتصاد مقاومتی شد.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به اين كه 65 درصد از درآمد و توليد استان از بخش خدمات حاصل مي شود، گفت: بايد به اين حوزه در مردمی كردن بحث اقتصاد نگاه مناسب تری داشت و فرآيندهای تحقق مردمی كردن اقتصاد مقاومتی دقيقا تعريف و ابلاغ شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.