سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: تقاضای فعالیت ۶ سازمان مردم نهاد بررسی وبرای طرح موضوع در جلسه هیأت نظارت استان آماده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مریم بیدخام  ؛ عناوین و موضوعات فعالیت این تشکل ها را انجمن حمایت از توانمند سازی بانوان سفیر با موضوع توسعه و ترویج کارآفرینی در بین بانوان؛انجمن آرمانشهر با موضوع ترویج و توسعه حقوق شهروندی؛ مؤسسه همیاری سلامت ققنوس با موضوع مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر؛ انجمن انرژی و محیط زیست با موضوع محیط زیست و منابع طبیعی؛ انجمن فرهنگی تاریخی عالی قاپو با موضوع میراث فرهنگی و گردشگری؛ و مؤسسه انشاء با موضوع ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین خانواده ها اعلام کرد.

وی  افزود  :  پرونده های متقاضیان ابتدا  از سوی کارشناس سازمان های مردم نهاد در دبیرخانه هیأت نظارت تکمیل و پس از مصاحبه با آنان، در دستور کار هیأت نظارت استان قرار خواهد گرفت.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت : در این جلسات ضمن مصاحبه با هیأت مؤسسین و شنیدن اهداف و برنامه های متقاضیان تأسیس سمن، آسیب ها و مشکلات پیش روی تشکل های غیردولتی اعم از ورود به موضوعات سیاسی، انتفاعی، وابستگی به دولتها، فقدان برنامه ریزی و قائم به فرد بودن  نیز به آنان یادآوری می شود .

بیدخام  خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد مذکور پس از تأیید هیأت نظارت استان تأسیس و فعالیت خواهند کرد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.