معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: اورژانس 115 با اعزام آمبولانس همراه کاروان‌های سوگواری امام راحل و استقرار اتوبوس آمبولانس در مسیر رفت و برگشت این کاروان‌ها، نسبت به پوشش امدادی اقدام می‌کند.

آمادگی اورژانس قم برای پوشش مراسم سالگرد امام خمینی (ره)
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فراهانی، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: اورژانس 115 قم در این روز برنامه‌های ویژه‌ای را برای پوشش امدادی در نظر گرفته است.
 
وی با اشاره به اعزام 25 هزار نفر از شهروندان قمی در عصر روز 14 خرداد به مرقد امام خمینی (ره) تصریح کرد: در این راستا اورژانس 115 در کنار سایر دستگاه‌های امدادی به عنوان مسوول این حوزه در سه بخش به ارائه خدمت اهتمام دارد.
 
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به خدمات اورژانس 115 در روز 14 خرداد ماه، گفت: پوشش امدادی همراه با کاروان، پوشش امدادی در مسیر اعزام و پوشش امدادی در مرقد مطهر امام (ره) خدماتی است که از سوی اورژانس 115 صورت می‌پذیرد.
 
فراهانی بیان کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برای پوشش امدادی همراه با کاروان سوگواران بنیانگذار انقلاب 9 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 را با پرسنل مجرب همراه با تجهیزات کامل پزشکی به مرقد امام خمینی (ره) و یک دستگاه خودروی فرماندهی از ساعت 15 بعد از ظهر همراه با اتوبوس‌های اعزامی از قم به مرقد امام (ره) اعزام می‌شود.
 
وی پوشش امدادی در مسیر اعزام توسط اورژانس 115 را مورد اشاره قرار داد و گفت: پنج دستگاه آمبولانس اورژانس 115 در مسیر اتوبان قم به تهران و به ازای هر 15 کیلومتر در کنار جاده در زمان رفت کاروان اعزامی و نیز در پایان مراسم و زمان برگشت اتوبوس‌ها مستقر می‌شوند.
 
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین پوشش امدادی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: براساس برنامه ریزی آمبولانس‌های اعزامی از قم همراه با آمبولانس‌های دیگر استان‌ها در مرقد امام خمینی (ره) به مدیریت و فرماندهی واحد اورژانس کشور تا پایان مراسم خواهد بود و  تمام مأموریت‌های فوریتی احتمالی از زمان شروع تاپایان مراسم سالگرد بنیانگذار انقلاب را پوشش می‌دهند.
 
فراهانی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود کاروان‌ها و اتوبوس های سایر شهرستان‌ها  پس از مراسم در قم حضور پیدا کنند، گفت: در این راستا برنامه خاصی برای استقرار آمبولانس های اورژانس 115 در هسته مرکزی شهر، اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده است.
 
وی از استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 در عوارضی قم – تهران در طول زمان برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) خبر داد و بیان کرد:  بالگرد اورژانس نیز تا غروب آفتاب برای انجام هر گونه مأموریت احتمالی در مسیرها و جاده های استان آمادگی دارد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار