همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه فارس محافل نورانی قرآن کریم با حضور قاری بین المللی سیدجواد حسینی در بقاع متبرکه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدامیر عباس جلالی کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح ضیافت الهی محافل انس با قرآن کریم در شهر شیراز و شهرستان هایی که ظرفیت اجرای این مراسم را دارا بودند برگزار می شود.
 
جلالی با اشاره به اینکه این محفل نورانی در شهر مقدس شیراز در سه مکان برگزار می شود افزود: در روز پنج شنبه ششم رمضان 11 خرداد در بقعه متبرکه سید نظام الدین محمود(ع) شاهداعی الی ا... و در روز یکشنبه نهم رمضان 14 خرداد ماه در محل آستان مقدس حرم مطهر سید علاء الدین حسین (ع) این مراسم قبل از اذان مغرب در ساعت 18 برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: همچنین در محل برگزاری نماز جمعه در منطقه غرب شیراز شهرک گلستان این مراسم از ساعت 13 بعدازظهر برگزار می شود.
 
جلالی با بیان اینکه محفل نورانی قرآن کریم در 8 شهرستان شیراز برگزار می شود، بیان کرد: در مسجد ولی عصر (عج) زرقان و ارسنجان در روز هفتم رمضان و در میمند و ممسنی در مساجد جامع این شهرستان ها این محافل بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.
 
وی اظهار داشت: این محافل به گونه ای برگزار می شود که در ساعت های مختلف صبح، ظهر و قبل از نماز مغرب صوت دلنشین قرآن کریم با نوای سید جواد حسینی تلاوت می شود.
 
جلالی نیز گفت: در مسجد امیرالمؤمنین شهرستان فیروزآباد در روز شنبه هشتم رمضان مصادف با 13 خرداد از ساعت 13 و در روز دوشنبه 15 خرداد در محل امامزاده متبرکه سید محمد (ع) چهابی شهرستان کازرون از ساعت 15 تلاوت قرآن کریم صورت می گیرد.
 
کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه در زندان مرکزی شهرستان فسا و در محل امامزاده حسن و حسین(ع) نی ریز این مراسم برگزار می شود، تصریح کرد: عموم مردم مؤمن و روزه ‌دار می توانند در این مراسم روحانی و معنوی شرکت کنند.
 
همچنین مردم مؤمن و شریف شهر شیراز می توانند جهت اطلاع از زمان برگزاری این محافل نورانی به پورتال اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به نشانی www.fars.oghaf.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار