مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشیک‌های شبانه روزی مدیریت توزیع آب آشامیدنی ویژه ماه رمضان به همت این شرکت در شهرهای استان تشکیل و فعال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سید علی لدنی نژاد گفت: اعضای این کشیک‌ها در طول ماه رمضان سال جاری به‌طور مستمر از تأسیسات آب آشامیدنی شهرهای 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد بازدید می‌کنند. 

وی افزود که در این بازدیدها علاوه بر آب‌رسانی به‌موقع به مردم شهرهای کهگیلویه و بویراحمد هرگونه مشکلی از جمله قطعی آب، شکستگی لوله‌ها و خطوط انتقال نیز در اسرع وقت برطرف خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از تشکیل و فعال کردن این کشیک‌ها مدیریت مناسب‌تر توزیع آب آشامیدنی در شهرهای استان، خدمات ‌دهی هر چه‌بهتر به مردم و تلاش برای جلب رضایت آنان در ماه رمضان سال جاری است. 

لدنی نژاد عنوان کرد که 2 سال اخیر تشکیل و فعال کردن این کشیک‌ها در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد توسط شرکت آب و فاضلاب استان نقش بسزایی در مدیریت توزیع آب آشامیدنی در ماه رمضان داشته است. 

وی ابراز داشت: مسئولان شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تمامی تلاش و همت خود را برای خدمات ‌رسانی مطلوب به مردم شهرهای این استان در ماه رمضان به کار خواهند گرفت. 

لدنی نژاد گفت که مردم شهرهای کهگیلویه و بویراحمد هرگونه کمبود و یا قطعی آب در ماه رمضان سال جاری را از طریق سامانه گویای 122 اطلاع ‌رسانی کنند تا اقدام‌های لازم برای رفع مشکلات آب‌رسانی و کمبود آب انجام شود. 

کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 140 هزار مشترک آب و افزون بر 30 هزار مشترک فاضلاب است. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.