جشن پایان مسکن مهر در استان زنجان به عنوان استان پیشتاز درساخت این مسکن ها برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در این مراسم با اعلام اینکه استان زنجان به عنوان استان پیشتاز جشن اختتامیه مسکن مهر را در کشور برگزار می کند گفت : این مهم جز با همت توان علمی ، فنی و تخصصی بومی استان محقق نمی شد.
 
 وثوق افزود: در استان در مجموع در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت 28 هزار و 28 واحد و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در مجموع 4 هزار و 2 واحد اتمام و به بهره برداری رسید.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان با اعلام اینکه برای ساخت مسکن مهر در استان هزار و 240 میلیارد تومان هزینه شده است گفت : از این میزان 790 میلیارد تومان تسهیلات بانکی بوده است یعنی 64 درصد از طریق تسهیلات کم بهره دولتی بوده است.
 
وثوق افزود:  11 باب مسجد به اتمام رسیده و 5 باب مسجد و 3 باب کلانتری  درمناطق ویژه مسکن های مهر در دست ساخت  است
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت : پروژه 5 ساله مسکن اجتماعی با هدف خانه دار کردن سالانه 100 هزار خانوار کم درآمد به زودی برنامه ریزی و ابلاغ می شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم  در این مراسم با قدردانی از کسانی که در ساخت مسکن مهر تلاش کرده اند گفت : اطلاع رسانی و آگاهی بخشیدن به مردم را دراولویت قراردهید
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه جاده زنجان به تهران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی  شوسه بود گفت : همه این اقدامات و پیشرفت های عمرانی که انجام می شود  به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.