رئیس ستاد انتخابات شهرستان مرند با اشاره به عزم جدی دولت در برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده گفت: مردم مطمئن باشند انتخابات در نهایت سلامت برگزار می شود.

 انتخابات در نهایت سلامت برگزار می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیار راستگو  بعد از انداختن رای خود به صندوق، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشکر از حضور مردم در پای صندوق های رای، از مردم خواست در ساعات اولیه در شعبه های اخذ رای حضور یافته و با توجه به ازدحام و کثرت افراد، رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند

وی اظهار کرد: مردم مرند همیشه حامی و حافظ انقلاب بوده و مدافع خون شهدا هستند و نشان داده اند که همیشه در انتخابات در تمام صحنه ها و بویژه در عرصه انتخابات حضوری پرشور دارند.
فرماندار مرند تعداد شعب اخذ رای در شهرستان را 190 شعبه اعلام کرد و گفت: 67 شعبه در شهر مرند وجود دارد که انتخابات شورای شهر مرند را به صورت الکترونیکی برگزار می کند و سه هزار و 400 نفر عوامل برگزاری انتخابات در این روز فعال هستند.
راستگو تعداد واجدان شرایط در شهرستان مرند را بیش از 184 هزار نفر ذکر کرد و افزود: انتظار می رود بعد از اعلام نتایج انتخابات، سایر نامزدهای حاضر در صحنه در جهت پیشرفت منطقه و آرمان های نظام جمهوری اسلامی همکاری کنند.
شهرستان مرند با 125 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.