مدیرکل اطلاعات استان کردستان گفت: نقش مردم فهیم کردستان در امنیت کنونی پررنگ و ستودنی است و آرامش کنونی مردم کردستان مایه خوشحالی سربازان گمنام امام زمان(عج)‌ است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛قدرت‌الله دیالمه مدیرکل اطلاعات استان کردستان دیروز در نشست با مدیران رسانه های جمعی استان کردستان در سنندج، امنیت امروز استان کردستان را حاصل مشارکت و همراهی مردم دانست و گفت: بدون شک این روند باید در راستای توسعه و امنیت استان ادامه داشته باشد.

به گفته وی باتوجه به حضور دشمنان در مرزهای مشترک بین ایران و عراق و تلاش آنها در ایجا ناامنی خوشبختانه بخش زیادی از انهدام های صورت گرفته گروهک های تکفیری از سوی اداره کل اطلاعات استان کردستان انجام شده است.

مدیر کل اطلاعات استان کردستان به اولویت های دستگاه اطلاعاتی در استان کردستان اشاره کرد و افزود در سال ۹۵ و در سال جاری نیز پیشگیری و فعالیت های نرم افزاری در اولویت ما قرار داشته و در همین راستا این مهم در سال جاری نیز همچنان در اولویت قرار دارد.

دیالمه خطاب به گروهک های ضد انقلاب گفت: اگر بار دیگر به فکر توطئه و ایجاد نا امنی در استان کردستان و مرزهای کشورمان باشند با قاطعیت با آنها برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.