معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان از ابلاغ دستورالعمل هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان و معلمان به سطح واحدهای اداری و آموزشی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛طالب محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به  اهداف برگزاری این جشنواره گفت:ایجاد رویکردهای جدید آموزشی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات نوین و زمینه سازی جهت مشارکت فعال همکاران آموزشی، اداری، دانشجو معلمان و نیز دانش آموزان در تولید رسانه‌های یاددهی و یادگیری در فرایند آموزش است.

طالب محمدی گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره دومین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند از اول خرداد ماه 96 با مراجعه به وبگاه جشنواره به نشانی www.roshd.ir ثبت نام کنند ، افزود: مرحله استانی آثار ارسالی از 16 شهریور لغایت 30 مهرماه سال جاری جمع آوری و ارزیابی خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: این جشنواره در مرحله اول به صورت استانی و مرحله دوم به صورت کشوری از میان محصولات برگزیده شده مرحله اول برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.