فردی كه با ارسال پیام‌های فریبنده تحت عنوان برنده شدن در قرعه كشی كاربران را فریب داده و اقدام به سرقت از حساب آنان می‌نمود شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری كلاهبردار پیامكی
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر این‌كه مبلغ 100 میلیون ریال از حساب وی سرقت گردیده بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: شاكی در اظهارات خود عنوان داشت قبل از سرقت، پیامكی مبنی بر اینكه در قرعه كشی همراه اول برنده شده‌ام دریافت نمودم و فریب خورده و با فردی كه پیامك را ارسال نموده بود تماس برقرار نمودم و فرد كلاهبردار با چرب زبانی و ترفندی خاص اینجانب را به سمت دستگاه عابر بانك برده و با شگردی خاص اقدام به سرقت از حساب نمود.
 
این مقام انتظامى ادامه‌داد: با جمع آوری مدارك و مستندات شاكی و تحقیقات صورت گرفته در فضای مجازی، نهایتاً متهم خارج از استان اصفهان شناسایی كه با اعزام اكیپی از مامورین این پلیس دستگیر و به پلیس فتا استان منتقل گردید.
 
رییس پلیس فتا استان اصفهان تصریح كرد: متهم در برابر شواهد و قرائن موجود صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و به چندین فقره كلاهبرداری دیگر با همین شیوه و شگرد اعتراف نمود.
 
سرهنگ مرتضوی در پایان توصیه نمود: كاربران فریب پیامك‌های دروغین كه تحت عنوان برنده شدن در قرعه كشی هستند را نخورده و در صورت دریافت اینگونه پیامك‌ها از خطوط اعتباری تلفن همراه به موضوع مشكوك شده و مراتب را سریعاً به پلیس فتا گزارش دهید.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس فتا ، عابربانک ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار