نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی با کمان قهرمانی کشور هفتم اردیبهشت در ساحل شهرستان ساری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین فرهادی رئیس هیات تیروکمان مازندران گفت: نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان در حالی به میزبانی مازندران در ساحل ساری برگزار می‌شود، که تاکنون مسابقاتی در این رشته در جهان نیز برگزار نشد و ساری از این حیث در تلاش برای ثبت و برگزاری این رویداد مهم است.

وی افزود: این مسابقات در مسافت 40 متر رشته ریکرو و کامپوند مردان و زنان در ساحل مجتمع تفریحی و رفاهی بهزیستی در ساحل فرح آباد ساری برگزار می شود.

رئیس هیات تیروکمان مازندران همچنین به برگزاری مرحله نخست مسابقات تیراندازی باکمان بیرون از سالن قهرمانی کشور مردان و زنان کشور به میزبانی ساری خبر داد و گفت: این مسابقات روزهای پنجم و ششم اردیبهشت با حضور کمانداران سراسر کشور در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

فرهادی افزود: دراین مسابقات دو روزه کمانداران در دو ماده ریکرو به مسافت 70 متر و کامپوند به مسافت 50 متر باهم رقابت خواهند کرد.

وی گفت: تاکنون حدود 140 کماندار مرد و زن برای شرکت در دو مسابقه مهم ساحلی و قهرمانی کشور بیرون از سالن در ساری نام نویسی و اعلام آمادگی کردند.

رئیس هیات تیروکمان مازندران افزود: آئین اختتامیه مسابقات تیراندازی باکمان بیرون از سالن قهرمانی کشور با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان استانی چهارشنبه شب برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار