فرماندار هشترود گفت:سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی از طرف استان آذربایجانشرقی به طور کامل اجرا شده و شهرستان هشترود نیز در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی بهترین عملکرد را داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مستفید در جلسه اقتصاد مقاومتی گفت:قرار بر این است که در سال جدید اکثر کارخانجات و واحدهی تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل فعالیت خود را از سر گیرند و در اجرا شدن هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی سهیم باشند.
 
وی افزود:تکمیل فضای مناسب قلعه ذهاک و جذب سرمایه گذار برای این مکان تاریخی،تلاش برای تکمیل پایاب سد سهند،اختصاص پست 400 کیلووات برق به شهرک های صنعتی موجود در هشترود،افتتاح چندین واحد تولیدی ماهی،تکمیل مجموعه تاریخی بایزید بسطامی و چندین مورد دیگر از جمله کارهای انجام شده در سال اقتصاد مقاومتی می باشد.
 
رئیس جهاد کشاورزی هشترود نیز در این جلسه خاطر نشان کرد:برای اولین بار در هشترود،شاهد افزایش 20 درصدی محصولات کشاورزی هستیم و این مهم در سایه بالا بودن ضریب مکانیزاسیون تسهیلات ارائه شده 15 میلیارد تومانی می باشد که منجر به رشد کشاورزی منطقه شده است.
 
اسماعیل کریمی اصل اظهار داشت:تغییر الگوی کشت باعث افزایش محصولات کشاورزی منطقه بخصوص گندم شده است که از فاکتورهای مثبت در سال اقتصاد مقاومتی تلقی می گردد.
 
وی ادامه داد:برای اولین بار در تاریخ منطقه،کشت گیاهان داروئی وارد صنعت کشاورزی شده و کیفیت محصولات زراعی و باغی را به حداکثر رسانده است.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.