ساری،

انصراف تیم تکواندو آذربایجان برای آمدن به ساری

رضا مهماندوست با تیم پرمهره اش به ساری نمی آید.

انصراف تیم تکواندو آذربایجان برای آمدن به ساریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فدراسیون تکواندو در حالی خبر از حضور تیم تکواندو آذربایجان در رقابت های بین المللی جام فجر که قرار است در ساری برگزار شود داده بود که این تیم از آمدن به ساری انصراف داده و راهی رقابتهای بین المللی یونان خواهد شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر ۲۷ فروردین ماه به مدت دو روز در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام فدراسیون تکواندو تیم هایی از عراق، هند، روسیه، ترکمنستان، یونان، ‌ارمنستان،پاکستان، افغانستان، عمان، لوگزامبورگ، بلژیک، بلاروس، اوکراین، تاجیکستان، ترکیه، بلغارستان و افغانستان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

حضور نام کشور آذربایجان در لیست میهمانان این رقابتها، باعث شد علاقه مندان به این رشته ورزشی امیدوار به حضور این تیم با سرمربی و تکواندوکاران ایرانی خود در این رقابتها شوند، ولی رضا مهماندوست با ابراز بی اطلاعی از این موضوع، از حضور در رقابتهای یونان خبر داد.

رقابتهای یونان با عنوان «Presidents Cup» طی روزهای ۷ تا دهم اردیبهشت ماه و به فاصله یک هفته از جام فجر برگزار خواهد شد. اما برخلاف جام فجر که در تقویم فدراسیون جهانی G۱ ثبت شده، رقابتهای یونان G۲ است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.