اسدالله ناچار رئیس اتحادیه پیشه وران این ولایت صبح امروز در منطقه کمربند بابه یادگار مزارشریف ازسوی افراد مسلح کشته شد.

رئیس اتحادیه پیشه وران بلخ، ازسوی افراد مسلح ناشناس کشته شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، منیر احمد فرهاد سخنگوی والی بلخ با تائید این رویداد به این خبرگزاری گفت: انگیزه قتل آقای ناچار تاهنوز به صورت درست مشخص نشده است ولی پیش ازاین رئیس اتحادیه پیشه وران با افرادی دعوای حقوقی بالای زمینی در ولایت بلخ داشته است.

وی ضمن گفتن اینکه آقای ناچار یک شخص اجتماعی بوده گفت: امید وار هستیم همین دعوای که آقای ناچار بر سرزمین داشتند، سرنخی را برای بازداشت قاتلین بدهد.

به اساس گفته های سخنگوی والی بلخ تاهنوز خانواده آقای ناچار در پیوند به این قتل ابراز نظرنکرده است و تحقیقات پولیس نیز جریان دارد.

هم چنان شیرجانی درانی سخنگوی پولیس ولایت بلخ نیز با گفتن اینکه پولیس هنوز موفق به دست گیری قاتلین نشده است به آوا گفت: قضیه تحت بررسی ما قرار دارد که بعد از اتمام شدن مراسم جنازه، با کمک فامیل شان عاملین آنرا دست گیر خواهیم نمود.

اسدالله ناچار از پیش کسوتان جنبش اتحادیه های کارگری طی سی سال گذشته ، و یکی از بنیان گذاران اتحادیه ملی پیشه وران در افغانستان بود.

آوا نوشت: این دومین قتل علنی روی جاده در شهر مزار شریف در سال ۱۳۹۶ خورشیدی می باشد که چند روز قبل نیز یک جوان با فیر مرمی در جاده مولانا جلاالدین محمد بلخی کشته شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار