شمار کشته شدگان حوادث رانندگی در مازندران 42 درصد کاهش داشت.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از 25 اسفند همزمان با رزمایش طرح نوروزی پلیس، طرح برقراری نظم و امنیت تعطیلات نوروز 96 در سطح استان اجرایی شد.

وی با اشاره به کاهش 33 درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت در استان از کاهش 42 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی خبر داد .

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت و کاهش 9 درصدی مصدومان حوادث رانندگی طی این مدت خبر داد و افزود: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ارتقاء فرهنگ ترافیک از یک سو و تلاش و زحمات شبانه روزی همکاران پلیس راهور و پلیس راه در معابر درون شهری و محورهای مواصلاتی استان نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی داشته اشت.

سردار میرفیضی با اشاره به میزان تردد خودروها در محورهای درون استانی از ثبت بیش از 35 میلیون تردد از 25 اسفندماه تا روز سیزدهم فروردین ماه خبر داد و گفت: در محورهای شش گانه استان ( کندوان – کیاسر – سوادکوه – هراز – رامسر – گلوگاه) بیش از یک میلیون و 565 تردد طی این مدت به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به میزان اقامت مسافران در استان از ثبت بیش از 12 میلیون و 611 هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان خبرداد.

سردار میرفیضی با اشاره به کاهش وقوع جرایم در استان در طرح نوروزی پلیس، از افزایش 8 درصدی کشفیات جرایم در استان خبر داد و افزود: در طی این مدت بیش از 136 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است.

وی از تماس 29 هزار شهروند و مسافران نوروزی با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان طی این مدت خبر داد و گفت: بیش از 9 هزار تماس عملیاتی شد .

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار